لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس حریفی قدرتمند است اما ما انگیزه ی مضاعفی نداریم !

یوونتوس حریفی قدرتمند است اما ما انگیزه ی مضاعفی نداریم !

یوونتوس و دورتموند فردا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه یوونتوس به مصاف هم خواهند رفت تا یکی از مهم ترین و حساس ترین بازی های این مرحله را رقم بزنند . سرمربی آلمانی دورتموند در آستانه دیدار حساس با بیانکونری در مورد این بازی و حریف ایتالیایی توضیح داد.

یورگن کلوپ در مورد جدال فردا با یووه و شرایط تیمش گفت :

" ما مشکلات زیادی را از ابتدای فصل داشتیم . بدلیل مصدومیت و بدشانسی هایی که برایمان پیش آمد اما اکنون در وضعیت خوبی بسر می بریم و آماده بازی با یوونتوس هستیم "

" شرایط در ابتدا برای ما سخت بود اما در طول هفته های گذشته توانستیم روند مثبتی پیدا کنیم، هنوز هم در حال بهتر شدن هستیم و می خواهیم در بوندس لیگا به رتبه های بالای جدول برسیم . تیم ما هنوز هم مشکلاتی دارد اما این مشکل فیزیکی نیست ، بلکه یک مشکل ذهنی ! ما باید اعتماد به نفسمان را بار دیگر بدست بیاوریم "

" یوونتوس رقیبی قدرتمند و سخت برای ما است ، اما ما در طول سه فصل گذشته همواره در این مرحله بودیم و موفق به صعود به مرحله بعدی نیز شدیم. پس در بازی فردا هم برای همین تلاش خواهیم کرد . می دانیم که بازی در تورین سخت است اما ما برای تکرار نتایج خوبمان به اینجا آمدیم "

" ما فردا به عنوان تیمی که در رده های پایین جدول قرار دارد مقابل یووه بازی نمی کنیم، اگرچه می دانیم پس از این بازی باید به فکر لیگ و رقابت با تیم های انتهایی بوندس لیگا باشیم "

" یوونتوس تیمی با تجربه است و فوتبال ایتالیا فوتبالی مبتکی بر تاکتیک است. اما ما بخوبی این تیم را آنالیز کردیم و یووه را می شناسیم . برای خنثی کردن نقشه و تاکتیک یووه آماده هستیم و تلاش می کنیم بازی خوبی انجام دهیم "


نمایش متفاوت شما در لیگ قهرمانان و لیگ آلمان ؟

" یوونتوس در لیگ ایتالیا شرایط مناسبی دارد و این بیانگر قدرت این تیم است. البته ما هم همیشه برای بردن بازی می کنیم. برای ما هرگز بازی در لیگ قهرمانان و بوندس لیگا تفاوتی ندارد و انگیزه برابری در همه دیدارها داریم "

" ما تنها بخاطر مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم شایستگی خودمان را در این فصل ِ فوتبال آلمان نشان دهیم اما الان از اینکه یک نیم فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و در حال پیشرفت هستیم خوشحالیم "

" تفاوت در این است که ما در لیگ قهرمانان فرصت بیشتری برای موفقیت داشتیم و توانستیم نتایج بهتری بگیریم. امیدوارم فردا با ارائه بازی زیبا و قدرتمندانه مقابل یووه روند مثبتمان را ادامه دهیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: